Biofeedback Hastalık Örnekleri

biofeedbackBiofeedback Sisteminin kullanılabileceği Hastalıklara örnekler:

Cilt Hastalıkları:

5Acne(Sivilceler), Saç dökülmesi,Anti-Aging, Siğiller, Varis , Cilt güzelliği, Sedef
Hastalığı, Ürtiker(Yaygın Allerjik Döküntü) ,Kontakt-Dermatit(Temas edilen maddelere karşı), Dudak ve Üreme Organlarında Uçuk, Egzema, Seboreik-Dermatit , Yanık,

Çocuklar ve Öğrenciler:

8_11ADD(Dikkat dağınıklığı) ,Öğrenme Güçlükleri , Autism(İçe kapanıklık),Alt ıslatma , Aşı Blokajı, Ateş ,Duyma ve konuşma problemleri,  Öğrencilerin Matematik, Hafıza, Dil ,Analitik düşünme, Motive olma, Kavrayış, Duygusal ve İletişimsel Yeteneklerini arttırma, Sınav Stresi,

Psikiyatri:

15181773-side-view-of-male-nervous-system-isolated-on-black-background1Bağımlılıklar(Alkol, Uyuşturucu, Sigara), Depresyon, Korkular, Öfke , Manik-Depresif Bozukluk, Anksiyete(Huzursuzluk), Uykusuzluk ,Travma sonrası stres bozukluğu,Bulumia(Aşırı yeme),

Sinir Sistemi:

1269938547_84490526_1-Pictures-of-Psychiatrist-in-Lucknow-psychiatric-clinic-in-lucknow-depression-treatment-in-lucknowBaş Ağrıları, Epilepsi(Bayılma),Alzheimer (Bunama) ,Felç ,MS(Multiple sklerozis), Müsküler Distrofi(Kas hastalığı), Beyin Tümörü,

Gözler ve Görme ile ilgili Şikayetler:

bagisiklikKatarakt ,Glokom ,Görme Bozuklukları , Konjüktivit,

Kulak Burun Boğaz:

Baş dönmesi, Kulak çınlaması, Sinüzit, Burun kanaması,

Üst Solunum Yolları ve Göğüs Hastalıkları(Akciğerler):

Grip, Larenjit, Astım, Bronşit, Pnömoni(Akciğer iltihabı), Öksürük, Akciğer Kanseri

Kalp ve Damar Hastalıkları:

bagisiklik-sistemi-bHipertansiyon , Aterosiklerozis(Damar tıkanıklığı) ,Kalpte ritim bozuklukları, Kalp krizi, Konjestif Kalp yetmezliği ,Venöz Tromboz, Varis,

Hematoloji ve İmmün Sistem:

bakteriAllerjiler, Kronik yorgunluk ,Gıda duyarlılıkları, Kansızlık, Lösemi(Kan kanseri),Lenfoma(Lenf kanseri),

Endokrin Sistem(Hormonal Hastalıklar):

beyinsinirhucre-09052011175131343Şeker Hastalığı,Tiroid-Hipofiz bezi bozuklukları, Addison ,Cushing Sendromları (Böbrek-üstü bezinin az-çok çalışması),

Böbrek ve İdrar yolu Hastalıkları:

EEG11Böbrek taşları, Sistit(İdrar yolu iltihabı), Nefroz, Mesane kanseri ,

Gastrointestinal Sistem:

epilepsiSiroz , Hazımsızlık- Göğüste yanma , Gastrit ,Mide ülseri , Kabızlık ,IBS(Huzursuz barsak sendromu) ,  Barsak florasının düzenlenmesi, Crohn hastalığı , Çöliyak Hastalığı, Divertikülit , Dizanteri(Kanlı İshal) , Kasık ve Göğüs fıtığı ,

Kadın Hastalıkları:

nuce_19042012-124309-1334832189_2Cinsel yolla bulaşan hastalıklar(Akıntı,Kaşıntı), PMS(Adet öncesi sıkıntılar+ağrılı adet), Amenore(Adet görememe),Menopoz, Kadında Çocuk sahibi olamama, Endometriozis, Myom, Yumurtalıklarda kist, Rahim ve yumurtalık kanseri, Cinsel problemler , Cervikal Dysplasia(Rahim ağzı değişiklikleri) , Rahim Kanseri  ,             Fibrokistik Meme Hastalığı ,Meme kanseri, Meme Büyütme ,

Üroloji:

nuce_26042012-124701-1335437221_44İmpotans (Erkekte cinsel problemler), Prostat bezi büyümesi, Cinsel yolla bulaşan Hastalıklar,

Otoimmün Hastalıklar:

romatizma1Fibromyalji ,Gut ,Romatoid Artrit ,SLE(Sistemik lupus eritamatozus) ,Sikleroderma,Osteoartrit ,

Ortopedi ve Fizik tedaviyle ilgili Yakınmalar:

sinirhucreleri-09052011175530984Bel-Boyun Fıtığı ,Kemik Erimesi ,Tendinit(Kasların bağlarının iltihabı), Carpal Tünel Sendromu(Elbileği bağının kalınlaşması ile oluşan şikayetler), Duputren kontraktürü(El parm aklarının kıvrılıp ,kasılı kalması), Bursit( Eklem aralığındaki paketçiklerin iltihabı)

Sporcular:

sinir-sistemi-1-300x300Sporculara yönelik kas kondüsyonu, hareketlerde esneklik ve koordinasyon, oksijen kapasitesinin artırılıp, gerekli hormonların dengelenmesi, Zihin-beden konsantrasyonu ,Spor yaralanmalarının tedavisi

Wellness(Genel Sağlık):

untitledKişiye Özel Beslenme planının çıkarılması, Eksik vitamin ve minerallerin belirlenmesi, Gıda duyarlılıkları, Detoks , Ağır Metal Detoksu , Radyasyon Temizliği , Jet-lag (Uçuş sonrası şikayetler) ,

1. Ziver Yıldız dedi ki:

Tip 2 diabeti tam tedavi edebiliyormusunuz ?